RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

„На клик до купца“ 25. септембра у златиборском крају

Прва јесења бесплатна едукација „На клик до купца“ заказана је за 25. септембар, а град домаћин је Ужице. Едукацију организује Фондација „Регистар националног интернет домена Србије“ у сарадњи са Регионалном развојном агенцијом Златибор, а одржаће се у сали Регионалне коморе Ужице, улица Димитрија Туцовића 52, зграда Града Ужице. Програм едукације почиње у 10 часова. Едукација је бесплатна, али су пријаве путем адресе е-поште Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели због ограниченог броја места обавезне.

Током четири сата предавања окупљени привредници, представници микро, малих и средњих предузећа, имаће прилике да се упознају са значајем употребе интернета у пословању, важним корацима који се праве при успостављању адекватног интернет присуства али и начинима да искористе дигиталне алате за развој своје фирме.

Дигитална трансформација и примена у пословању

Ивана Ћирковић је консултант са десетогодишњим искуством у области дигиталног маркетинга и PR-а, интернационални предавач и сертификовани тренер светске Digital Communication Network организације, сертификовани SEO copywriter. Такође, активни је члан локалне и светске WordPress заједнице и један од организатора Конференције „WordCamp Europe“ у Београду.

Њено предавање објашњава појам и механизме дигиталне трансформације, као и основне промене које уноси у савремени начин пословања. Посетиоци скупа сазнаће шта дигитална трансформација није, а шта јесте; који су кључни елементи, који су примери добре праксе из којих се могу извући поуке и шта најбрже и најједноставније могу да примене у свом пословању.

Правилно пословно присуство на интернету

Предраг Милићевић је руководилац Сектора маркетинга и комуникација у РНИДС-у у ком ради већ осам година. Да домени и интернет имају душу, могло би се рећи да их у душу познаје. Његово основно поље деловања је промоција производа који немају ни величину, ни облик, ни боју, ни мирис, ни укус, ни тежину... који су у потпуности невидљиви и неопипљиви, а без којих би наш свакодневни живот изгледао сасвим другачије.

Његово предавање објасниће зашто је веб-сајт најдрагоценији интернет ресурс сваког предузећа и колико вредност том ресурсу подиже правилан избор назива домена, али и да избор домена и назива домена нису иста ствар. Предавање ће развејати илузију да постоји врста посла коју је немогуће представити на глобалној мрежи и указаће на то који и какви домени су миљеници претраживача.

Оглашавање на интернету – парна машина 21. века

Дијана Милутиновић, формално образована као новинар и комуниколог, већ више од десет година плови у водама различитих индустрија у истом чамцу – маркетингу. Од недавно на позицији сараднице за маркетинг и комуникације РНИДС-а, приповеда о самој сржи интернета – доменима.
Њено излагање објасниће зашто је оглашавање на интернету заувек променило правила игре – увело „мале играче у велику игру“ и омогућило мањим фирмама да свом пословању прибаве видљивост на тржишту коју су некада могле да постигну само компаније са великим маркетиншким буџетима. Са ким све и кроз које канале предузеће може да „прича“, какав одговор потенцијални купац даје и где га предузеће може пронаћи (ако већ није приказано у каси), зашто морамо да плаћамо „бесплатно“ и како да нам се то исплати.

Будућност продаје преко друштвених мрежа. Продајни левак и перформанс маркетинг.

Александар Радукин, Digital Performance менаџер и суоснивач креативне дигиталне агенције Homepage, један је од водећих експерата и предузетника у дигиталној индустрији са више од десет година искуства и 500 реализованих пројеката иза себе. Консултант фокусиран на резултате, едукатор и мотивациони говорник. Специјалиста за перформанс оглашавање, пројектовање продајних левака, примену "mashine learning" система, оријентисан на бизнис циљеве клијената. Сертификовани Google и Facebook партнер.

Током предавања размотриће стање дигиталног маркетинга у Србији,  а у фокусу излагања биће продаја преко друштвених мрежа. Одговориће на питање да ли је Facebook оглашавање бацање пара, говориће о органској (заслуженој) промоцији и о томе како покренути „машину“ да ради у корист оглашивача. Објасниће концепт продајног левка и како се заправо мери успех и тумаче метрике.

Програм едукације можете скинути овде.

Избор из конкурса

JАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ПРОГРАМУ ПОДРШКЕ ДИГИТАЛНОЈ ТРАНСФОРМАЦИЈИ ММСП

Развојна агенција Србије расписује Јавни позив у складу са Годишњим програмом рада Развојне агенције Србије за 2019. годину и Меморандумом о разумевању о спровођењу Програма подршке дигиталној трансформацији ММСП за 2019. годину закљученим са Немачком организацијом за међународну сарадњу (даље: GIZ).

Циљ Програма подршке дигиталној трансформацији ММСП је да се створи јасна инфраструктура за подршку ММСП у процесу дигиталне трансформације.

Овај процес захтева стратешки приступ, како у анализи постојећег стања, тако и у планирању будућих пословних активности. Један од кључних предуслова за успех и постизање пуног ефекта дигиталне трансформације је увођење нових пословних модела и принципа пословања заснованих на доступним дигиталним алатима.
 

Избор из вести

Представљање RеТex пројекта на Форуму градова и регија у Пољској

Од 4. до 6. јуна у граду Рзесзов (Пољска) одржан је Форум градова и регија – међународна конференција коју је организовало Министарство за инвестиције и развој Републике Пољске.

Главне теме Форума биле су прекогранична и територијална сарадња и улога локалних самоуправа у подстицању регионалног и локалног развоја. Део сесије у оквиру Форума организован је у сарадњи са мрежом НАЛАС – Мрежа удружења локалних власти југоисточне Европе.
 

Тренутна посета

Имамо 228 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Вести „На клик до купца“ 25. септембра у златиборском крају