RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

Стратешки оквир дестинације Златибор-Златар

У уторак, 9. јула 2013. године у Специјалној болници Чигота на Златибору, одржана је прва радионица у оквиру процеса израде Стратешког и оперативног маркетинг плана туризма дестинације Златибор-Златар, на којој су учествовали  кључни актери индустрије туризма са територије Златиборског округа – туристичке  организације, локалне самоуправе, туристичке агенције,  хотели, ресторани, институција културе и други.

Циљ радионице био је да се кроз заједнички рад дође до кључних  стратешких праваца неоходних за дефинисање оперативног маркетинг плана  који ће допринети да туристичка дестинација Златибор –Златар  и туристичка регија Западна Србија у наредном периоду постане препознатљивија и боље позиционирана на туристичком тржишту.
На основу прикупљених података, разматрано је тренутно стању  у погледу структуре смештајних капацитета, броја гостију, туристичких атракција, манифестација, културних и верских знаменитости, саобраћајне инфраструктуре итд. Учесници су заједно са консултантима, промењујући  принципе школе „новог“ маркетинга, радили на дефинисању кључних стратешких праваца који ће бити основа за планирање конкретних активности у вези са одређеним туристичким производима.
Стратешки и оперативни маркетинг план туризма дестинације Златибор- Златар припрема се у оквиру пројекта „Развој маркетинг плана за део туристичког кластера југозападна Србија“ који реализује РРА Златибор. Пројекат се се финансира средствима Европске Уније и Владе Швајцарске, кроз програм Европско партнерство са општинама – ЕУ Прогрес., а цилј му је  равномеран социо-економски развој југозападне Србије. Израда  и примена Стратешког и оперативног маркетинг плана би требало да допринесе стварању позитивне перцепције туриста и инвеститора у вези са туристичким дестинацијама Златибор и Златар, као и са суседним општинама у Златиборском и Моравичком округу (Прибој, Пријепоље, Сјеница, Ужице, Ариље, Бајина Башта, Пожега, Косјерић и Ивањица).

 

Избор из конкурса

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ НА МЕЂУНАРОДНОМ САЈМУ РОБНИХ МАРКИ У СЈЕДИЊЕНИМ АМЕРИЧКИМ ДРЖАВАМА „PLMA CHICAGO“ У ЧИКАГУ, САД

Развојна агенција Србије и Привредна комора Србије по први пут организују наступ српских привредника у оквиру националног штанда Србије на међународном сајму робних марки „PLMA CHICAGO“ који се одржава у Чикагу, САД, у периоду од 15. до 17. новембра 2020. године.

Наступ на међународном сајму омогућава излагачима да представе своје производе и пласирају их на нова тржишта, као и да поспеше постојеће и стекну нове пословне контакте.
 

Избор из вести

Први заједнички састанак међуопштинске радне групе

Иницијални састанак међуопштинске радне групе, формиране у оквиру ПОРАЛИСТ пројекта на основу Меморандума о разумевању потписаном крајем априла месеца ове године између две суседне прекограничне општине, Пријепоље и Бијело Поље, заказан је за уторак, 17. децембара 2019. године у Пријепољу.
 

Тренутна посета

Имамо 258 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Регионални развој Стратешки оквир дестинације Златибор-Златар